Dire Straits - Brothers In Arms



Silah Arkadaşlarım

Bunlar sis kaplı dağlar
Şimdilik benim evim
Fakat benim evim ovadır
Ve hep öyle olacak
Bir gün döneceksin
Vadine ve çiftliğine
Ve bir daha yanmayacaksın
Silah arkadaşı olmak için

Ateşin vaftiziydi
Yıkıntıların içinde
Acılarınıza tanıklık ettim
Savaşın öfkesi yükseldi
ve canımı çok kötü yaktılar
Korkuda ve alarm çaldığında
Beni terk etmediniz
Benim silah arkadaşlarım

Bir sürü farklı dünya var
Bir sürü farklı güneş
ve sadece bir tanesine sahibim
Fakat başka birinde yaşadık

Şimdi güneş siktirip gidiyor
ve ay yükseliyor
Elveda dememe izin verin
Her erkek ölmek zorunda
Fakat yıldızlarda yazılıdır
ve avuçlarınızın her satırında
Biz savaşan ahmaklarız
Silah arkadaşlarımızla

Çeviri: Çağlar Simsoy

4 yorum:

  1. Eğer savaşılan şey savaşmaya değiyor ve son çare ise bu ahmaklık değildir.

    YanıtlaSil
  2. Şimdiye kadar savaştan kim galip çıktı ki?

    YanıtlaSil
  3. Savaşmaya değecek şeyleri de yaratan biziz. İnsanın özünde kendisinden ve ailesinden başka önemseyeceği bir şey yok esasında. Ama dindi milliyetti asırlar önce gazlamışlar fena halde. Devlet varsa savaş ve kavga hiç bitmez. Savaşmamak için tek devlet lazım desem o tek devlet de tüm dünyaya hakim olursa kafasına göre takılıp dünyanın anasını siker. Tek devlet gibi davranan Amerika örneğin.

    YanıtlaSil