Eagles - Hotel California



Otel California

Karanlıkta ıssız çöl yolundaydım, saçlarımda serin rüzgâr
Colitas’ın sıcak kokusu havanın içinde yükseliyor
Uzakta bir yerlerde bir titrek ışık gördüm
Başım giderek ağırlaşıyordu ve görüşüm bulanıklaşıyordu
Bu akşamlık durmalıydım
Kapı girişinde bir kadın duruyordu
Çağrı zilini duydum
ve kendi kendime düşündüm
Bu cennet de olabilir cehennem de
Sonra kadın mumu yaktı ve bana yolu gösterdi
Koridorun sonunda sesler vardı
Konuştuklarını duydum sanki:

Otel California’ya hoş geldin
Pek güzel bir yer
Pek güzel bir karşılama
Otel California’da boş oda var
Yılın her zamanı bulabilirsin
"

Kadının aklı Tiffany’de -sapkınca
Mercedes-Benz aldı ha
Kadının arkadaşlar diye çağırdığı
Bir sürü hoş elemanı var
Tatlı yaz teriyle içinde avluda nasıl da dans ederler
Kimi danslar unutmak, kimisi hatırlamak içindir

Sonra Kaptan’ı çağırdım
Lütfen şarabımı getirin
Dedi ki; “1969’dan beri
O içkiden bizde yok

(ve o sesler hâlâ uzaktan beni çağırıyordu)
Gecenin bir yarısı senin uyandırırlar
Dediklerini duymak için dinle:

Otel California’ya hoş geldin
Pek güzel bir yer
Pek güzel bir karşılama
Onlar Hotel California’da yaşıyor
Ne hoş bir sürpriz
Nerede kanıtınız
"

Tavanda aynalar
Buzda pembe şampanya
ve kadın dedi,
Biz burada kendi
hilelerimizin mahkûmlarıyız

Sonra ziyafet için toplandılar
Hayvanı çelik bıçakla parçaladılar
Ama öldüremediler

Son hatırladığım şey
Kapıya doğru koşuyordum
Daha önce bulunduğum yeri
Tekrar koridoru bulmalıydım
Sakinleş” dedi nöbetçi
Biz yalnızca kabulü biliriz.
İstediğinde hesabı ödeyebilirsin,
Fakat asla ayrılamazsın!


Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder