Elvis Presley - Always On My Mind



Sen Hep Aklımdaydın

Davranmam gerektiği kadar
İyi değildim belki sana
Sevmem gerektiği kadar
Sevmedim belki seni
Ufak şeyler söyleyebilir ve yapabilirdim
Fakat zaman geriye alınmıyor

Sen hep aklımdaydın
Sen hep aklımdaydın

Söyle, söyle bana güzel aşımızın ölmediğini
Bir şans, bir şans daha ver
Seni memnun edebilmem için

Yalnız zamanlarında
Belki elinden tutamadım
ve sanırım sana hiç söylemedim
Benim olduğun için mutluydum
Belki yeniden üstesinden geliriz
Aşkım, üzgünüm, kördüm

Sen hep aklımdaydın
Sen hep aklımdaydın

Söyle, söyle bana güzel aşımızın ölmediğini
Bir şans, bir şans daha ver
Seni memnun edebilmem için

Ufak şeyler söyleyebilir ve yapabilirdim
Fakat zaman geriye alınmıyor
Sen hep aklımdaydın
Sen hep aklımdasın
Sen hep aklımdasın

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder