Erasure - I Love to Hate You



Senden Nefreti Severim

Deliriyorum akıp giden düşünceyle
Bir sevgiliye kur yapmanın bin yolu var
Aşk ve nefret, ne güzel bir birleşim
Vücudumu baştan aşağı ürpertiyor

Her bir Kazanova’nın belirmesinde
Tereddütlü hislerim kayboluyor
Aşk ve nefret, ne güzel bir birleşim
Vücudumu baştan aşağı ürpertiyor

ve benim için sevgililer gönderdiğinde
Hiçbir tatmin garantisiyle gelmediler
Ben de onları gönderene iade ettim
ve okunacak bir not iliştirdim

Senden nefreti nasıl da severim
Senden nefreti severim
Senden nefreti severim
Senden nefreti severim

Ah, gerçekten hâlâ inanmamı bekliyorsun
Her bir mektup aldığımda
Affedersin ne utanç verici bir durum
Vücudumu baştan aşağı ürpertiyor

Ah, gizemli cinayetleri okumayı severim
Katili öğrenmeyi, yoksa ben miyim?
Aşk ve nefret ne güzel bir birleşim
Ürpertiyor, titretiyor
Vücudum her parçasında hissediyor

ve benim için sevgililer gönderdiğinde
Hiçbir tatmin garantisiyle gelmediler
Ben de onları gönderene iade ettim
ve okunacak bir not iliştirdim

Senden nefreti nasıl da severim
Senden nefreti severim
Senden nefreti severim
Senden nefreti severim

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder