Evanescence - My Immortal



Benim Ölümsüzüm

Burada öylesine yorgunum
Bastırdığım bütün çocukça korkulardan
ve eğer bırakmak zorundaysan
Dilerim sadece terk edeceksin
Çünkü varlığın hâlâ burada
ve beni bırakmayacak

Bu yaralar iyileşmeyecek sanki
Bu acı gayet gerçek
Zamanın silinemeyecekleri var

Ağladığında tüm yaşlarını silecektim
Çığlığında bütün korkularını giderecektim
ve yıllarca elini tuttum
Hâlâ tümüyle seninim

Saçtığın ışığınla
Beni büyülerdin
Fakat şimdi geride bıraktığınla kuşatıldım
Yüzün hoş rüyalarıma sık sık girdi
Sesin beni teskin etti

Bu yaralar iyileşmeyecek sanki
Bu acı gayet gerçek
Zamanın silinemeyecekleri var

Ağladığında tüm yaşlarını silecektim
Çığlığında bütün korkularını giderecektim
ve yıllarca elini tuttum
Hâlâ tümüyle seninim

Gittiğini kendime anlatmaya çok uğraştım
Zaten benimle olmana rağmen
Hep yalnızdım

Çeviri: Çağlar Simsoy

1 yorum:

  1. Bugün sevgilimden ayrıldım ve bugünde bu şarkıyı buldum şarkıyı dinliyoz güzel ama anlamını bilmiyoz şarkı süperdi anlamını okuyuncada bu şarkı sözleri bugün tümm yaşadıklarımı özet geçti sanki her kelimesi benim üzerime kuruluydu. Sağolun çeviri için !

    YanıtlaSil