Everything But The Girl - Missing



Özleyiş

(Sonçağ'a...)

Trenden indim
Yine sokağında yürüyorum
ve kapından geçiyorum
Fakat artık orada yaşamıyorsun
Yıllar önce oradaydın
Şimdi bir yerlere kayboldun
Uzayın dışına sanki
Daha iyi bir yer buldun

Ve seni özlüyorum
Çölün yağmuru özlediği gibi
Ve seni özlüyorum
Ah
Çölün yağmuru özlediği gibi

Ölmüş olmayasın
Her zaman iki adım gerisindeydin
Herkesin
Ardından yürürsek sen koşardın
Yukarıya, evine bakıyorum
Neredeyse aşağıya bağırışını duyacağım
Eskiden olduğu gibi

Ve seni özlüyorum
Çölün yağmuru özlediği gibi
Ve seni özlüyorum
Çölün yağmuru özlediği gibi

Trene döndüm
Kendime tekrar döner miyim sordum
İtiraf edebilir miyim
Eski adresinde takılı kaldığımı
Ve yıllar, taşındığından beri
Hiçbir şeyin değişmediğini kanıtladı
Sen gideli çok oldu
Bense kıpırdayamıyorum

Ve seni özlüyorum
Çölün yağmuru özlediği gibi
Ve seni özlüyorum
Çölün yağmuru özlediği gibi

Çeviri: Çağlar Simsoy

1 yorum: