Genesis - Jesus He Knows Me



İsa Beni Bilir

Tv ekranında bir yüz görürsün
Her Pazar sana gelir
Billboard’ta bir yüz görürsün
İşte o adam benim

Magazin kapağında
Soru yoksa da sırıtırım
Bir parça cennet satın al
Bir parça da beni

Sana ne istersen getiririm
Sana ne lazımsa hallederim
Bundan sonra başka neye inanacaksın
Sadece bana inan

Çünkü İsa beni bilir
ve bilir ben haklıyım
Bütün ömrümce İsa’yla konuştum
Oh evet o bilir beni
ve bilir ben haklıyım
ve bana söylüyor
Her şey yolunda

Aileme inanırım
Karım yanımdayken severim
Fakat sevgilimden haberi yoktur
veya geçen akşam buluştuğum adamdan

Tanrıya inanır mısın
Çünkü benim sattığımdır
ve cenneti istiyorsan
İcabına bakarız

Evinden çıkman bile gerekmez
veya sandalyenden kalkman
Telefonun duşlarına dokunman bile
Çünkü ben her yerdeyim

İsa beni bilir
ve bilir ben haklıyım
Bütün ömrümce İsa’yla konuştum
Oh evet o bilir beni
ve bilir ben haklıyım
ve bana söylüyor
Her şey yoluna girecek

Vaazımda söyleyeceklerime hazırlanmam
Kurban ararken de bulamazsın
Fakat gönlünü kazanırım tomarla mucizeyle
Eğer söz verirsen iyi olmaya, çalış buna
Tanrı seni koruyacaktır
Sadece dediğimi yap yaptığımı yapma

Kontörle kutsama yaparım
Gerçek mutluluğu buldum
Çünkü günden güne zenginleşiyorum
Beni telefon rehberinde bulabilirsin
Sadece ücretli hattımı ara
Ne gerekiyorsa bulabilirsin
Yeter ki hemen yap

Aklında hiç şüphe olmayacak
Ben ne dersem inanacaksın
Eğer O’na daha yakın olmak istersen
Dizlerin üstüne çok ve duaya başla

Çünkü İsa beni bilir
ve bilir ben haklıyım
Bütün ömrümce İsa’yla konuştum
Oh evet O bilir beni
ve bilir ben haklıyım
ve bana söylüyor
Her şey yoluna girecek

İsa beni bilir
İsa beni bilir, bilir...

Çeviri: Çağlar Simsoy

1 yorum:

  1. Çağlarım, bu çevirisi yapılması gereken parçalardan biriydi...

    YanıtlaSil