Johnny Cash - Hurt



Acı

Bugün canımı yaktım
Hâlâ hissedebildiğimi görmek için
Acıya odaklandım
Gerçek olan tek şeydi
İğne bir delik açtı
Eski tanıdık acıların
Hepsini dindirmek için
Fakat her şeyi hatırladım
Beni neye dönüştüm böyle
Benim sevgili dostum
Bilirim herkes
Sonunda uzaklara gider
Oysa sahip olabilirdin
İmparatorluğumun tüm pisliklerine

Seni hayal kırıklığına uğratırım
Ben seni incitirim

Dikenli tacı giydim
Yalancının sandalyesindeki
Tamir edemediğim
Bir dolu hayal kırıklığı
Zamanın lekelediklerinin ardında
Hisler kayboluyor
Sen herhangi birisin
Bense hâlâ buradayım

Ben neye dönüştüm böyle
Benim sevgili dostum
Bilirim herkes
Sonunda uzaklara gider
Oysa sahip olabilirdin
İmparatorluğumun tüm pisliklerine

Seni hayal kırıklığına uğratırım
Ben seni incitirim

Eğer yeniden başlayabilseydim
Milyonlarca yol öteden
Kendimi korurdum
Bir yolunu bulurdum

Çeviri: Çağlar Simsoy

1 yorum: