Madonna - Till Death Do Us Part



Ölüm Bizi Ayırana Kadar

Şansımız giderek azalıyor
Artık bana âşık değilsin
İsterdim ki şansımız olsun, ama istemiyorsan olmaz
Şansımız giderek azalıyor
Artık bana âşık değilsin
İsterdim ki şansımız olsun, ama olmayacak
Çünkü artık beni sevmiyorsun

İhtiyacın olan bende değil
İhtiyacın olan saatleri geri alsam
Bir şeyler yanlış fakat rol yapıyor görmüyorsun
Bana bağırdığında adeta bir bıçakça
Karının sözünü kesiyorsun galiba
Arkadaşın değilim, senin küçük eşinim

Yeni bağrışmalar, öncekilerden farklı
Kadın anahtarları alır, adam kapıyı kırar
Kadın artık burada kalamaz
Adam artık kadına aşık değildir

Çürükler kaybolacak
Oysa sözlerin daha beter
Büyüyen nefretini görmeyi beklemem
Başka birine âşık olmazsın
Kendini bile sevmiyorsun
Hâlâ gitme diyeceğini umuyorum

Adam içki alır, kadın içeri girer
Adam bağırmaya başlar, vazolar uçuşur
Adam kadının ağlamamasını ister
Adam artık kadınla olamaz

Adam talep eder, kadın çizgileri belirler
Adam kavgaya başlar, kadın yalanlara
Fakat bir şeylerin öldüğü gerçektir
Adam artık kadınla olamaz

Başka birine âşık olmazsın
Kendini bile sevmiyorsun
Hâlâ gitme diye sormanı bekliyorum

Kadın yeter der, artık bitti
Fakat kadın geri döneceğini bilir
Tüm olanlara karşı bir şans daha
Ölüm Bizi Ayırana Kadar

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder