Michael Jackson - Who Is It



Kimdir O

ona para verdim
ona zaman verdim
ona her şeyi verdim
içinde bulabileceği bir kalp
tutku verdim
ruhumu
sözler verdim
ve söylenmemiş sırlarımı

yemin etmişti sonsuza kadar
tek beden gibi yaşayacaktık
yeminler ettik
yepyeni bir hayat için
ve söz vermişti gizlice
beni her zaman sevecekti
gerçek olmayan sözlerdi
söyle ne yapacağım

ve anlaşılan önemsizmiş
ve doğru değilmiş
‘çünkü arzular getirdi
geleceği olmayan
hâlâ yalnız akşamlarda ağlıyorum
sükunetimi yargılar mısın
çünkü tek başımayım
ve anlayamadım neden terk etti
başka birini bulabildi mi

kimdir o
arkadaşlarımdan biri mi
kimdir o
kardeşim mi
kimdir o
Biri ruhumu acıtıyor
kimdir o
bu yükü daha fazla taşıyamıyorum

kahrolmuş biriyim
cesedim
ıstırap çekiyorum
ölen beynimde
bu adaletsizliktir
nereden bileceksin
eğer insaf göreceksem
bu ceza için dua ederim

ve söz vermişti sonsuza kadar
tek beden gibi yaşayacaktık
yeminler ettik
yepyeni bir hayat için
anlaşılmaz sebeplerden
terk etti sanki
gerçeği bulmalıyım
fakat ne yapmalıyım

ve anlaşılan önemsizmiş
ve doğru değilmiş
‘çünkü arzular getirdi
geleceği olmayan
hâlâ yalnız akşamlarda ağlıyorum
sükunetimi yargılamaz mısın
‘çünkü her gün başının etini yedim
ve bir mektup bırakmadan
kaçıp gitti

kimdir o
arkadaşlarımdan biri mi
kimdir o
kardeşim mi
kimdir o
Biri ruhumu acıtıyor
kimdir o
katlanamıyorum çünkü yalnızım

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder