Msg - Never Ending Nightmare



Hiç Bitmeyen Kâbus

Kâbus karanlığın içinde yatıyor
Korku rüyalarımı hâkim oldu
Çaresizim

Rüyayı gören hep yalnız
Bir parçamı kaybettim bulamıyorum
Bu gece bitecek mi merak ediyorum

Yalnız uyuyamıyorum
Burada sana muhtacım
Bütün kapılar kapatmışsam da
Orada bir şeyler beni bekliyor

Hiç bitmeyen kâbus
Senin yerine hep orada
Hiç bitmeyen kâbus
Artık senden kaçış yok

Son zamanlarda yeni biri çevremde
Boşluğu doldurmak için gereken
Daha önce senin doldurduğun
Hâlâ meraktayım, iyi olacak mısın

Yalnız uyuyamıyorum
Burada birine muhtacım
Tüm istediğim ve fazlası
Rüyalarımla savaşmak için

Hiç bitmeyen kâbus
Senin yerine hep orada
Hiç bitmeyen kâbus
Yaptıklarım için beni cezalandırıyor
Hiç bitmeyen kâbus
Senden kaçış yok

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder