Pet Shop Boys - It's a Sin



Günahtır

Hayatıma dönüp baktığımda
Hep utanç içindeydim
Sürekli suçluluk
Ne zaman, nerede veya kim fark etmez
Tüm yaptıklarıma dair
Yalnız tek şey önemli, çok

Günah, günah, günah, günahtır
Günahtır
Geçmişte olanlar
Şimdi yaptıklarım
Bulunduğum yerler
Gideceğim yerler
Hep günahtır

Okulda nasıl olmam gerektiği öğretildi
Saf düşünce, söz, eylem
Pek başarılı olamadılar
Ne zaman, nerede veya kim fark etmez
Tüm yaptıklarıma dair
Yalnız tek şey önemli, çok

Günah, günah, günah, günahtır
Günahtır
Geçmişte olanlar
Şimdi yaptıklarım
Bulunduğum yerler
Gideceğim yerler
Hep günah

Baba affet beni, denemediğim için
Yeni bir sayfa açıldı, sonra ortasından yırtıldı
Bana öğrettiklerinin hiçbirine inanmadım
Baba, savaştın benimle, çünkü umursamadın
ve hâlâ anlamıyorsun

Hayatıma dönüp baktığımda
Hep utanç içindeydim
Sürekli suçluluk
Ne zaman, nerede veya kim fark etmez
Tüm yaptıklarıma dair
Yalnız tek şey önemli, çok

Günah, günah, günah, günahtır
Günahtır
Geçmişte olanlar
Şimdi yaptıklarım
Bulunduğum yerler
Gideceğim yerler
Hep günah
Günah, günah, günah, günah
Günah, günah, günah, günah

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder