Scorpions - Still Loving You



Seni Hâlâ Seviyorum

Aşkını kazanmak için
Zamana
Zamana ihtiyaç var
Orada olacağım

Aşk
Sadece aşk
Geri getirebilir aşkını
Orada olacağım

Savaşacağım
Aşkını geri kazanmak için
Orada olacağım

Aşk
Sadece aşk
Duvarları kırabilir
Orada olacağım

Eğer yine dönebilsek
Tüm olanların başına
Değiştirmeye çalışmak
Aşkımızı öldürürdü

Gururun duvar ördü
Öylesine güçlü
Yeni bir başlangıca
Hiç şans yok mu
Seviyorum seni

Denemeli
Güzelim denemeli
Güvenmen için aşkıma
Yeniden...

Aşk
Aşkın
Fırlatıp atılmamalı
Orada olacağım

Eğer yine dönebilsek
Tüm olanların başına
Değiştirmeye çalışmak
Aşkımızı öldürürdü

Gururun duvar ördü
Aşamıyorum
Öylesine güçlü
Yeniden başlamaya
Hiç şans yok mu

Eğer yine dönebilsek
Tüm olanların başına
Değiştirmeye çalışmak
Aşkımızı öldürürdü

Evet, gururun yaraladı
ve ne iyi gelir biliyorum
Bir şans daha vermelisin
Böyle bitmemeli

Seni hâlâ seviyorum
Seni hâlâ seviyorum
Aşkına muhtacım
Seni hâlâ seviyorum

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder