Michael Jackson - Somebody's Watching Me



Birileri Beni İzliyor

(Kim izliyor)
(Söyleyin beni kim izliyor)
(Kim izliyor beni)

Ben sıradan bir adamım
Sıradan bir hayatı olan
Dokuzdan beşe kadar çalışırım
Hey, hey, borcumu ödeyeceğim

Tüm isteğim yalnız kalmak
Sıradan evimde
Ama niye hep aynı hissi duyuyorum
Alacakaranlık kuşağındaymışım gibi
Ve

Hep hissediyorum
Sanki birileri beni izliyor
Ve hiç özelim yok
Hep hissediyorum
Sanki birileri beni izliyor
Sadece rüya olduğunu söyleyin

Akşam eve geldiğimde
Kapımı sıkıca kapatıyorum
İnsanlar telefonla arıyorlar
Atlatmaya çalışıyorum
Ya televizyondan görüyorlarsa
Yoksa ben paranoyak mıyım

Ne zaman duşa girsem
Saçlarımı yıkamaya korkuyorum
Çünkü gözlerimi açtığımda
Karşımda duran birini görebilirim

İnsanlar deli olduğumu söylüyor
Birazcık kafadan kontak
Fakat galiba duş bana fazlasıyla
Sapık filmini hatırlatıyor
Mesele bu

Hep hissediyorum
Sanki birileri beni izliyor
Ve hiç özelim yok
Hep hissediyorum
Sanki birileri beni izliyor
Kim bana üçkâğıt çeviriyor

(Kim izliyor beni)
Artık bilemiyorum
Komşularım izliyor mu
Peki, postacı izliyor mu
(Söyleyin kim izliyor)
Artık güvende hissedemiyorum
Of, ne karmaşa
Acaba şimdi beni kim izliyor
(Kim)
Memurlar mı

Hep hissediyorum
Sanki birileri beni izliyor
Ve hiç özelim yok
Hep hissediyorum
Sanki birileri beni izliyor
Sadece rüya olduğunu söyleyin

Hep hissediyorum
Sanki birileri beni izliyor
Ve hiç özelim yok
Hep hissediyorum
Sanki birileri beni izliyor
Söyleyin kim yapabilir

Hep hissediyorum
Sanki birileri beni izliyor
Özelimi geri alabilir miyim

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder