Gary Jules – Mad World



Çılgın Dünya
____________(Kendime...)

Etrafımda tanıdık yüzler
Yıpranmış yerler, simalar
Koşturmalar, zamansız yarışlar
Hiçliğe gidiyor, hiçliğe gidiyor
Gözyaşları gözlüklerine doluyor
Anlamı yok, anlamı yok
Yüzümü sakladım,
kederimde boğulmak istedim
Yarın yok, yarın yok

Ve bir tür eğlence buldum
ki biraz da üzücüydü
Kimi rüyalarımda ölüyordum
Gördüklerimin en iyileriydi
Anlatması zor
Taşıması zor geldi
İnsanlar çemberin içinde koştuğunda
Bu çok, çok çılgın bir dünya

Çocuklar o güzel günü bekliyorlar
Mutlu yıllar, mutlu yıllar
İdeal çocuğa böyle buyruluyor
Otur ve dinle, otur ve dinle
Okula gittim ve çok kaygılıydım
Kimse tanımıyordu, tanımıyordu
Merhaba öğretmenim dersim ne
Benim içimden bak, benim içimle

Ve bir tür eğlence buldum
ki biraz da üzücüydü
Kimi rüyalarımda ölüyordum
Gördüklerimin en iyileriydi
Anlatması zor
Taşıması zor geldi
İnsanlar çemberin içinde koştuğunda
Bu çok, çok çılgın bir dünya
Genişlet dünyanı
Çılgın dünya

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder