Madonna - Papa Don't Preach



Baba Vaaz Verme

Baba biliyorum üzüleceksin
Çünkü ben hep senin küçük kızındım
Ama artık anlamalısın
Bebek değilim

Bana doğruyla yanlışı öğrettin hep
Yardımın gerek, baba lütfen güçlü ol
Kalben genç olabilirim
Ama ne dediğimi biliyorum

Onun hakkında beni hep uyardın
Onsuz da yapabileceğimi söyledin
Berbat bir karmaşa içindeyiz,
ve belki demek istemiyorum - lütfen

Baba vaaz verme, belanın içindeyim
Baba vaaz verme, uykularım kaçıyor
Ama aklımı başıma topladım
Bebeğimi koruyacağım

Bana evleneceğimizi söylüyor
Küçük bir aile kurabiliriz
Belki iyi olacak
Bu fedakârlıktır

Ama arkadaşlarım hep vazgeçmemi söylüyorlar
Çok genç olduğumu, yaşayacaklarım bulunduğunu
Ne yapmalıyım iyi bir tavsiyeye ihtiyacım var, lütfen

Baba, baba eğer görebilseydin
Onun bana nasıl bir ilaç olduğunu
O zaman hemen onayını verirdin
Çünkü biz aşığız, aşığız, lütfen

Baba vaaz verme, belanın içindeyim
Baba vaaz verme, uykularım kaçıyor

Bebeğimi koruyacağım
Beni sevmekten geri durmazsın
Biliyorum, bebeğimi koruyacağım

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder