Peter Gabriel & Kate Bush - Don't Give Up



Pes Etme

bu azametli topraklarda güçlü yetiştik
baştan beri istendik
kavga edeceğimi, kazanacağımı düşündüm
yenileceğim asla düşünmedim

dövüşler sona erdi, ya da öyle göründü
rüyalarda bile terk edilmiş bir adamım
yüzümü değiştirdim, ismimi değiştirdim
ama kaybedeni kimse istemiyor

pes etme
çünkü dostların var
pes etme
henüz yenilmedin
pes etme
iyisini yapacaksın biliyorum

etrafımda olanları gördüğümü sandım
yapmacık olabileceklerini düşünmedim
son gidişimiz olduğunu düşündüm
şimdi bir şeylerin dönüşü tuhaf

gecede evime doğru yol aldım
burası doğduğum yer, göl kıyısında
şafak sökerken dünyayı gördüm
ağaçlar yanıp toprağa düşmüştü

pes etme
hâlâ bize sahipsin
pes etme
daha fazlası gerekli değil
pes etme
çünkü bir yerlerde
bize ait bir yer var

dindir düşüncelerini
çok fazla kaygılısın
iyi olacak
zaman gaddarlaştığında
bize dayanabilirsin
pes etme
lütfen pes etme

buradan gitmeliyim
daha fazla taşıyamıyorum
şu köprünün üzerinde durup
gözlerimi aşağıya çeviriyorum
her ne gelirse
veya her ne giderse
nehir akıyor
nehir akıyor

başka bir şehre taşındım
yerleşmek zor geldi
her iş için, çok fazla adam
lüzumsuz bir sürü adam

pes etme
çünkü dostların var
pes etme
üzülmene sebep yok
pes etme
hâlâ bize sahipsin
şimdi pes etme
her kimsen gurur duyuyoruz
pes etme
biliyorsun asla kolay olmadı
pes etme
çünkü inanıyorum bir yer var
bize ait olan bir yer var

Çeviri: Çağlar Simsoy

1 yorum: