Jil is Lucky - The Wanderer



Seyyah

Odamda çiçekler var
Bir işe ihtiyaç duymazlar
Zaman gerek onlara sadece
Büyümeye ve ölmeye
Ve bulutların üstünde aşıklar
Para onların umurunda değil
Buradalar yanyana olmaya çalışıyorlar
Ama bu da pek zor

‘Çünkü gece gördüğün rüyayı
öldürmeye gelir sabahlar’

Kaldırım boyunca kendimi sürüklüyorum
Gökyüzünün ardında birisi var
Bir aşağır bir yukarı yaşam basamaklarında
Adımlarımı takip ediyorum
Böylece yeniden yaşamaya çalışıyorum

Bütün gün yürüyorum
Günlerce ve günlerce
Ama sorun değil
Ben yolumdayım
Batıdan doğuya geziniyorum
Direnmeye çalıyorum
Düşmemek de zor fakat

‘Çünkü gece gördüğün rüyayı
öldürmeye gelir sabahlar’

Kaldırım boyunca kendimi sürüklüyorum
Gökyüzünün ardında birisi var
Bir aşağır bir yukarı yaşam basamaklarında
Adımlarımı takip ediyorum
Böylece yeniden yaşamaya çalışıyorum

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder