Yodelice - Free



Hür

Karanlıkta beni görüyormuş gibi
Davranmana teşekkürler
Ben ne söyledim sen ne anladın

Çünkü sevgili
Ne olmak istersem o olacağım
Bir deli belki
İstediğim zaman da öleceğim

Yalanlar beni özgür bırakır
Yalanlar beni korkudan korur
Yalanlar bana inanır
Yalanlar kutsal kalkandır

Ağlamadan, umursamaz
Davranmana teşekkürler
Kalbim kilden yapılmış
Uçmaya devam edeceğim

Çünkü sevgili
Ne olmak istersem o olacağım
Bir deli belki
İstediğim zaman da öleceğim

Yalanlar beni özgür bırakır
Yalanlar beni korkudan korur
Yalanlar bana inanır
Yalanlar kutsal kalkandır

Kemiklerimde saran biraz ten
Varmış gibi davranmana
Teşekkürler
Seni asla bırakmayacakmışım
Gibi davranmana
Teşekkürler

Yalanlar beni özgür bırakır
Yalanlar beni korkudan korur
Yalanlar bana inanır
Yalanlar kutsal kalkandır

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder