Richard Marx - Hazard



Hazard

Ben daha yedim yaşındayken annem Hazard’a geldi
O zaman bile kasaba halkı önyargılı bakışlarla
bu çocuk doğru değil dediler.
Üç yıl önce Mary’i tanıdım.
İlk defa biri, söylentilerin ve yalanların
ötesine baktı ve içerideki insanı gördü.
Nehir kenarına inerdik.
Güneşin batışını izlemeyi severdi.
Nehir boyunca yürürdük.
Düşler bu kasabadan çıkış yolumuzdu.
Hiç kimse Mary için ne hissettiğimi anlamadı.
Hiç kimse onu, bir akşam çıkıp gidişine
ve eve dönmeyişine kadar umursamadı.
Sonra rozetli bir adam gelip kapımı çaldı.
Beni işaret eden bin parmakla etrafım sarıldı.
Yemin ederim onu nehrin orada bıraktım.
Yemin ederim ayrıldığımızda sapasağlamdı.
Nehri aşmalı ve
bu eski Nebraska kasabasından ayrılmalıydım.
Geçip giden hayatımı düşünüyorum
ve bana yapılan haksızlığı.
Benim için bu defa kaçış yok.
Kaçışların tümü bitti, çoktan tükendi.

Yemin ederim onu nehrin orada bıraktım.
Yemin ederim ayrıldığımızda sapasağlamdı.
Nehri aşmalı ve
bu eski Nebraska kasabasından ayrılmalıydım.

Çeviri: Çağlar Simsoy

1 yorum:

  1. insana basur gibi acı veren şarkı. hala dinlerim. hele ki solosu insanı deli eder. sonbaharda çiseleyen yağmurda ıssız kumsalda tek başına dinlenmemesi tavsiye edilir.

    YanıtlaSil