The Moody Blues - Melancholy Man



Melankoli Adamı

Ben melankoli adamıyım, işte ben buyum
Tüm dünya sarar beni ve ayaklarınsa toprakta
Ben çok yalnız bir adamım, ne yapabilirsem yaparım
Tüm dünya şaşırtır beni ve sanki anlarım
Büyümeye devam edeceğiz, bekle ve gör

Tüm yıldızlar denize veya yere düştüğünde
Rüzgârın kızgın sesleri devam ederken
Bir ışık huzmesi zihnini dolduracak
Ve ne söylendiğini hatırlayacaksın
Dünyanın tanıdığı tüm iyi adamlarca söylenen
Ne sana ne bana benzeyen
Başka bir adamdır göreceğin
Ve her nasılsa daha bizim gibi hissetmeyecek
Hayatı sefalet içinde geçmiş
Senin benim gibi düşünmez
Çünkü senin ve benim gördüklerimi göremez

Çeviri: Çağlar Simsoy

1 yorum:

  1. Who looks like you and looks like me
    kısmı sana ve bana benzeyen olarak çevrilmeyecek mi?

    Ben yine de bu şarkının ne anlatmak istediğini tam olarak çözemiyorum.

    YanıtlaSil