Tina Turner - What's Love Got To Do With It



Bunun Aşka Ne İlgisi Var

Anlamalısın
Bir dokunuşun
Nabzımı hızlandırıyor
Bu sadece heyecan
Kızla erkeğin buluşması
Karşıtların çekimi

Fiziksel, sadece mantıksal
Görmezden gelmeye çalış
Bundan çok daha fazlasıdır

Bunun aşkla ne ilgisi var
İkinci el duyguların
Aşka ne ilgisi var
Kırılabildiği zaman
Kalbe kim ihtiyaç duyar

Karmaşık gelebilir
Sana davranışlarım
Bana yaklaştığında
Şaşkın bakışlarım
Bir yerlerde okumuştum
Sebebini biliyorum

Bir ismi var
Uygun bir tabir
Nedeni her ne ise
Seninle ilgili

Yeni bir yön çizmekteyim
Ama söylemeliyim
Nasıl korunurum, düşünüyorum
Böyle hissetmekten korkuyorum

Bunun aşkla ne ilgisi var
Nedir sanki aşk
Şirin modası geçmiş bir kavram
Bunun aşka ne ilgisi var
Kırılabildiği zaman
Kalbe kim ihtiyaç duyar

Çeviri: Çağlar Simsoy

2 yorum: