Adele - Rolling In The Deep



Yuvarlanmak En Dibe

Bir ateş, kalbimde başlayan
Son haddine varmışken
Beni karanlıktan çıkaran
Gayet net görebiliyorum sonunda seni
Haydi sat beni, çıkaracağım bütün pisliklerini
Gör seni nasıl parça parça ayıracağımı
Küçük görme sakın yapacaklarımı

Bir ateş, kalbimde başlayan
Son haddine varmışken
Beni karanlıktan çıkaran

Aşkının izleri hatırlatır bana bizi
Hala düşündürüyor kaybettiklerimizi
Aşkının izleri nefessiz bıraktı beni
Hissetmeden edemiyorum
Kavuşabilirdik her şeye
Yuvarlanmak en dibe
(Gözyaşlarım akıyor ta derinlere)
Sahiptin kalbime, kalbim ellerinde
(Diyeceksin tanışmasaydım keşke)
Oynadın kazanmak niyetiyle
(Gözyaşlarım akıyor ta derinlere)

Hikayem yok anlatacak
Senle ilgili bir tane duydum fakat
Ve budur senin başını yakacak
Düşün beni içinde çaresizliğinle
Ev yap orada bir yere
Şüphesiz paylaşılmayacak

Aşkının izleri hatırlatır bana bizi
Hala düşündürüyor kaybettiklerimizi
Aşkının izleri nefessiz bıraktı beni
Hissetmeden edemiyorum
Kavuşabilirdik her şeye
Yuvarlanmak en dibe
(Gözyaşlarım akıyor ta derinlere)
Sahiptin kalbime, kalbim ellerinde
(Diyeceksin tanışmasaydım keşke)
Oynadın kazanmak niyetiyle
(Gözyaşlarım akıyor ta derinlere)
Kavuşabilirdik her şeye
Yuvarlanmak en dibe
Sahiptin kalbime, kalbim ellerinde
Oynadın kazanmak niyetiyle

Daldır ruhunu her açık kapıdan içeri
Bir bir say aradığın nimetleri
Kederim dönüşsün hazinene
Ektiğini biçeceksin zamanı geldiğinde

Çeviri: Çağlar Simsoy

1 yorum:

  1. Teşekkürler :) her bir çeviriniz için ayrıca teşekkürler...

    YanıtlaSil