Amy Winehouse - Rehab



Rehabilitasyon

Beni kliniğe götürmeye çalıştılar, ben “hayır” dedim
Evet, kötüyüm ama döndüğümde anlayacaksınız
Vaktim yok ama babam da iyi olacağımı düşünüyor
Beni kliniğe götürmeye çalıştı ama gitmeyeceğim

Evde Ray’le olmayı isterdim
Yetmiş günüm yok
Çünkü hiçbir şey
Öğreteceğiniz hiçbir şey yok
Mr.Hathaway’den de öğrenemem

Sınıfta pek bulunmadım
Hem biliyorum içki bardağıyla giremem

Beni kliniğe götürmeye çalıştılar, ben “hayır” dedim
Evet, kötüyüm ama döndüğümde anlayacaksınız
Vaktim yok ama babam da iyi olacağımı düşünüyor
Beni kliniğe götürmeye çalıştı ama gitmeyeceğim

Adam dedi
“Niçin burada olduğunu düşünüyorsun”
Dedim “Hiçbir fikrim yok.
Bebeğimi kaybedeceğim
Hep bir şişe kadar yakında tutardım”
Dedi
“Bence sadece depresyondasın
ve dinlenmelisin”

Beni kliniğe götürmeye çalıştılar, ben “hayır” dedim
Evet, kötüyüm ama döndüğümde anlayacaksınız

Bir daha içmek istemiyorum
Bana bir arkadaş lazım sadece
Harcamayacağım on haftamı
Herkesin iyileşmekteyim sandığı

Hiç de mağrur değilim
Sadece gözyaşlarım kurudu

Beni kliniğe götürmeye çalıştılar, ben “hayır” dedim
Evet, kötüyüm ama döndüğümde anlayacaksınız
Vaktim yok ama babam da iyi olacağımı düşünüyor
Beni kliniğe götürmeye çalıştı ama gitmeyeceğim

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder