Nick Cave - Fifteen Feet Of Pure White Snow



Beş Metre "Kar" Altında

Mona nerede?
Gideli çok oldu
Mary nerede?
Beraber gittiler
Ama eldivenlerini giymemişler
Ve beş metre “kar” var burada

Michael nerede?
Mark nerede?
Mathew nerede
Gittikçe karıyor etraf
John nerede? Hepsi dışarıdalar
Beş metre “kar” altında
Şu telefonu bırakır mısın
Beş metre “kar” altındayız

Komşuma el sallıyorum
El sallıyor komşum bana
Ama komşum
Düşmanımdır
El sallamaya devam ediyorum
Ta ki göremeyene kadar
Beş metre “kar” altında

Dışarıda kimse var mı?
Burası çok sessiz
Donmaya başlıyorum
Dizlerim buz tutu
Beş metre “kar” altında

Burada kendini
kötü hisseden var mı
Beş metre “kar” altında
Ellerini göğe kaldır
Ellerini göğe kaldır
Ellerini göğe kaldır
Bir mucize lazım
Tanrım, Tanrım
Tanrım, Tanrım

Doktor, doktor
Çıldıracağım
Yaşadığım
En berbat gün
Bundan daha kötüsünü
Hatırlamıyorum
Beş metre “kar” altında

Hemşirem nerede
Yardıma ihtiyacım var
Felç olmuş durumdayım
“Anestezi” yüzünden
Çalacak hiçbir şey yok
Beş metre “kar” altında

Farkında olmayan var mı
Beş metre “kar” altındayız

Ellerini göğe kaldır
Ellerini göğe kaldır
Ellerini göğe kaldır
Bir mucize lazım
Tanrım, Tanrım
Tanrım, Tanrım
Kurtar kendini, kendine yardım et
Kurtar kendini, kendine yardım et
Kurtar kendini, kendine yardım et
Kurtar kendini, kendine yardım et

Çeviri: Çağlar Simsoy

5 yorum:

  1. "Beş" değil de "on beş" metre olabilir mi acaba o? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olamaz.
      15 feet, yaklaşık olarak 5 metreye karışılık gelir.

      Sil
  2. Ah, affedersiniz... Kendi cahilliğim yüzünden pot kırmış bulundum, kusura bakmayınız lütfen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil, "feet" detayı gözünüzden kaçmış demek ki.

      Sil
  3. Maalesef gözümden kaçmadı, gerçekten cahilliğimden kaynaklanıyor. Çok farklı bir şey canlanmıştı zihnimde. Ondan oldu herhalde. Neyse. Tekrar özür dilerim ve çevirileriniz ve özeniniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil