Guns N' Roses - November Rain



Kasım Yağmuru

Gözlerinin içine baktığımda
Esirgenen aşkı görebiliyorum
Ama aşkım seni sardığımda
Ben de aynısını hissediyorum
İlelebet sürmez hiçbir şey
İkimiz de biliriz aşklar değişir
Kasım yağmuru altında
Kandil tutmak kolay değildir

Sadece acımız dinsin diye
Kaç zamandır tüketmekteyiz
Ama aşıklar gelir
ve aşıklar gider
Bugün sıra kimde
Kim bilebilir

Biraz ara verebilseydik
Sınırları aşmadan
Kafamı toparlayabilseydim
Biliyorum benim olacaktın
Tümüyle benim
Beni sevmek istiyorsan
Sevgilim bundan kaçınma
Yoksa yürümeyi bırakacağım
Soğuk kasım yağmurunda

Kendi başına olmak ister misin bazen
Yalnız kalmak ister misin bazen
Herkesin ihtiyacı vardır buna
Yalnız kalmak istemez misin bazen

Bilirim zordur açık yürekli kalmak
Dostlarınca bile örselendiğinde
Ama kırık bir kalbi iyileştirebilseydin
Kurtulacaktın zamanın büyüsünden

Kendi başıma kalmak isterim bazen
Yalnız kalayım isterim bazen
Herkesin ihtiyacı vardır buna
Yalnız kalmak istemez misin bazen

Korkuların azaldığında
Gölgeler hala olsa da
Kimselerden utanmadığında
Biliyorum sevebilirsin beni
Karanlığa aldırma
Bir yolunu bulabiliriz
İlelebet sürmez hiçbir şey
Soğuk kasım yağmuru hatta


Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder