Queen - Bohemian Rhapsody



Bohem Türküsü

Bu gerçek hayat mı
Yoksa sadece hayal mi
Heyelana kapılmışız
Gerçeklikten kaçış yok ki
Gözlerini aç, göğe bak ve gör
Garip bir çocuğum
İlgiye muhtaç değilim
Çünkü ben hercaiyim
Nasılsa rüzgar eser
Benim için fark etmez

Anne, bir adam öldürdüm
Kafasına silahı dayayıp
Tetiği çektim, ölü şimdi
Anne, hayat yeni başlıyordu
Ama ben neredeyse tükettim
Anne, of
Seni ağlatmak istemedim
Eğer yarın geri dönemezsem
Fark etmezmiş gibi devam et

Çok geç, vaktim doldu
Tepeden tırnağa titriyorum
Bedenim sürekli ağrıyor
Hoşça kalın millet, gitmeliyim
Ardımda bırakıp sizleri, gerçekle yüzleşmeli
Anne, ah ölmek istemiyorum
Bazen keşke hiç doğmasaydım diyorum

Küçük bir adam silueti görürüm
Scaramouche, Scaramouche,
Fandango dansı yapacak mısın
Şimşek ve yıldırım, çok çok korkutur beni
Galileo, Galileo,
Galileo, Galileo,
Muhteşem Galileo Figaro

Garip bir çocuğum ben, kimse sevmez beni
O fakir bir çocuktur fakir aileden gelen
Esirgeyin canını bu canavarlıktan
Kolay gelen kolay gider, bırakacak mısınız gideyim
Bismillah! Hayır, bırakmayacağız
(Bırakın gitsin!) Bismillah! Bırakmayacağız
(Bırakın gitsin!) Bismillah! Bırakmayacağız
(Bırakın gideyim) Bırakmayacağız
(Bırakın gideyim) Bırakmayacağız
(Bırakın gideyim.) Ah!
Hayır, hayır, hayır, hayır, hayır, hayır, hayır
(O mama mia, mama mia.) Mama mia, bırakın
Baal Zebub bana bir şeytan tahsis etti

Demek beni taşlayıp yüzüme tükürebilirsin
Demek beni sevip ölüme terk edebilirsin
Ah bebeğim, bana bunu yapmazsın bebeğim
Gitmeli, sadece buradan çekip gitmeliyim

Ne önemi var, kimse göremiyor
Ne önemi var
Ne önemi var benim için

Nasılsa rüzgar eser

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder