Britney Spears - Criminal



Suçlu

O dolandırıcıdır, çok da iyi biri değil
Kaybedenlerdendir o, güm güm güm
Yalan söyler, blöf yapar, güvenilmezdir
O silahlı bir piçtir, dan dan dan

Biliyorum uzak durmamı söyledin
Biliyorum o sapık bir köpek dedin
O kötü çocuk, kötü kalpli
Ve biliyorum ki çok da zeki değil

Ama anne ben bir suçluya aşığım
Ve böyle bir aşk mantıklı değil, fiziksel
Anne lütfen ağlama, iyi olacağım
Hepsi bir yana, o adamı seviyorum, inkâr edemem

Şeytanın avukatındaki cani o
Sadece eğlenmek için adam öldürür
Kavgacı ve sağı solu belli olmaz
Ne vicdanı var ne de başka şeyi
Hepsini biliyorum, gitmeli, ama hayır
Çünkü o kötü çocuk, kötü kalpli
Ve biliyorum ki çok da zeki değil

Ama anne ben bir suçluya aşığım
Ve böyle bir aşk mantıklı değil, fiziksel
Anne lütfen ağlama, iyi olacağım
Hepsi bir yana, o adamı seviyorum, inkâr edemem

Kolundaki dövmede
İsmim var
Onun şans işareti
Sanırım bu iyi
O benimle

Konuşuyor insanlar
Uyarmaya çalışanlar
Ayırmaya uğraşanlar
Ama kulak asmıyorum
Umurumda değil

Çeviri: Çağlar Simsoy

1 yorum:

  1. Home well go yu ve sing it all away i de çevirir misiniz lütfen...

    YanıtlaSil