Christina Aguilera - Beautiful



Güzel

Bakma bana

Her gün böyle harikadır
Derken birden
Nefes almak zorlaşır
Güvenim kaybolur
Tüm acılarla
Öyle utanıyorum ki

Ben güzelim
Ne derlerse desinler
Sözcükler beni yıkamaz
Ben güzelim
Her şekilde
Sözcükler beni yıkamaz

Tüm arkadaşlarına göre delisin
Ziyan olmuşsun
Bütün hükümlerinde, ah
Boşluğu doldurmak zordur
Parçalar gitmiş
Yap-boz yarım
Olması gereken bu değil

Sen güzelsin
Ne dedikleri mühim değil
Kelimeler seni yıkamaz
Ah hayır
Sen güzelsin
Her şekilde
Kelimeler seni yıkamaz

Ne yaptığımızın önemi yok
Ne dediğimizin önemi yok
Şarkının içindeki melodiyiz
Güzel yanlışlarla dolu

Ve nereye gidersek
Güneş hep doğacak
Ve yarın belki uyanacağız
Öte tarafta

Biz güzeliz
Ne dediklerinin önemi yok
Sözcükler bizi yıkmayacak
Ah hayır
Biz güzeliz
Her şekilde
Sözcükler bizi yıkamaz

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder