Lordi - Blood Red Sandman



Kan Kırmızı Gulyabani

Beni Deri Önlük diye andılar
Beni Gülen Jack diye andılar
Cennetin üzerinde dua ederler
Geri gelmeyeyim diye

Çocukların nasıl ağladığını duyabiliyor musun?
Korkunun soğukluğu sanki derince kesen testere…

Yine acı var
Ateşi getirdim, soğuğu
Ben evine dönen Kan Kırmızı Gulyabani’yim
Fena bir gecede sizi alacağım
Kan Kırmızı Gulyabani yine dönüyor
Yine eve dönüyorum!

Beyaz atlaslara kırmızı damlalar düşer
Benim imzamdır
Gecede komşuların güzel cesetleri
Sorumlusu ben olduğumda

Çocukların nasıl ağladığını duyabiliyor musun?
Korkunun soğukluğu sanki derince kesen testere…

Yine acı var
Ateşi getirdim, soğuğu
Ben evine dönen Kan Kırmızı Gulyabani’yim
Fena bir gecede sizi alacağım
Kan Kırmızı Gulyabani yine dönüyor
Yine eve dönüyorum!

İstediğiniz kadar çığlık atın
Çığlıklar sizi uyandıramayacak
Kimse çıkamayacak
Bu canavarca rüyadan

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder