Nelly Furtado - Say It Right



Doğru Söyle

Günde
Gecede
Doğru söyle
Hep söyle
Ne varsan ne yok
Ne direnir ne düşersen
Ümidin kırıldığında
Avuçlarından kaydığında
Şakaya yer kalmadığında
Tasarında bir kusur vardır

Ah benim için hiçbir anlamın yok
Hayır benim için hiçbir anlamın yok
Fakat beni özgür kılana sahipsin
Ah benim için her şey olabilirdin

Kaybolmadım, hatasızdım diyemem
Işığı ve karanlığı sevmem diyemem
Yaşıyorum ne demek bilmiyorum diyemem
ve nasıl hissettiğimi gösterebilirdim
bu gece bu gece

Ellerimden sunabilirdim
Hazırladığım bir şeyler
Dudaklarımdan şarkılar sana
Yaslanıp bir duvara
Bedenimi gösterebilirdim
Tanrının bildiği bir yerimi
Bilmelisin mesafe kutsaldır
Sahiden gitmek mi istiyorsun?

Çeviri: Çağlar Simsoy

1 yorum:

  1. Şarkıyı müzik ve yorum olarak çok seviyorum ama sözler çelişkili.. ''Nelly Furtado''

    YanıtlaSil