R.E.M. - Radio Song



Radyo Şarkısı

Hey, radyoda hiçbir şey bulamıyorum
Değiştir şu istasyonu

Dünya çöküyor
Kulaklarımızın etrafında
Radyoyu açıyorum
Ama duyamıyorum

Eve geldim
Ve seni dışarı çağırdım
Sana ağladığımı anlatabilirdim
Radyoda aynı şarkı çalıyordu
Beni üzüyor

Kapatmak istedim
Hoşça kal demek
Gürültüden kurtulmak
Bu radyo şarkısı
Hey, hey, hey

Göstereceklerim var
Saklayacaklarım var
Gözlerime bak
Dinle

Gösterdiğimde
Sana ağladığımı anlatabilirdim
Aynı şarkı çalıyor ve DJ berbat
Beni üzüyor

Kapatmaya çalıştım
Hoşça kal demeye, aşkım
Bu radyo şarkısı
Hey, hey, hey

Dünya çöküyor
Kulaklarımızın etrafında
Radyoyu açıyorum
Ama duyamıyorum

Şarkı süresince denedim
Ama bu lanet radyo şarkısı
Hey, hey, hey

Göstereceklerim var
Saklayacaklarım var
Gözlerime bak, radyoyu dinle
Radyoyu açtım
Ama duyamadım
Hayır, duyamadım
Hey, hey, hey

Şuna bak
Ne söylüyorsun
Ne oynuyorsun
Kime itaat ediyorsun
Her Allah’ın günü
Bu zırvalar beni deli ediyor
DJ’in o güruhla iletişimi
Seks ve şiddet sınıfları
Şimdi çocuklarımız mahkûm yetişiyor
Tüm hayatları radyo dinleyiciliği

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder