Walk off the Earth - Somebody That I Used to Know



Tanış Olduğum Herhangi Biri

Bazen düşünürüm, birlikte olduğumuz anları
Hani öyle mutluyum ki ölebilirim dediğin
Kendime benim için doğrusun dediğim
Ama dostluğunda yapayalnız hissettim
Fakat aşktı ve acıydı hep hatırladığım

Sen tam bir keder müptelası olabilirsin
Sona boyun eğmiş gibi
Hep sona
Yani vardık, anlamlandıramayacağımıza
Hoş sen, hala arkadaş olabiliriz dedin
Ama itiraf ederim bittiğine sevindim

Ama beni kesip atman şart değildi
Sevişmelerimiz sanki hiç yaşanmamış gibi
Ve sanki hiçmişiz
Ve hiç aşkına susamamışım
Ama bana bir yabancı gibi davranman
Bu ne zor geliyor
Şart değildi bu kadar alçalman
Arkadaşlarını gönderip arşivini toplaman
Ve numaranı değiştirmen
Sanırım bu da gerekmez ama sen
Artık tanış olduğum herhangi birisin

Bazen düşünürüm bahşettiğin tüm si*ik zamanları
Hep benim yaptıklarım yüzünden olur sanırdım

Bu şekilde yaşamak istemem
Söylediğin her sözcüğü düşünerek
Bırakabilirsin demiştin
Ve seni yakalamayacaktım
Tanış olduğun herhangi birine takılı kaldığın

Ama beni kesip atman şart değildi
Sevişmelerimiz sanki hiç yaşanmamış gibi
Ve sanki hiçmişiz
Ve hiç aşkına susamamışım
Ama bana bir yabancı gibi davranman
Bu ne zor geliyor
Şart değildi bu kadar alçalman
Arkadaşlarını gönderip arşivini toplaman
Ve numaranı değiştirmen
Sanırım bu da gerekmez ama sen
Artık tanış olduğum herhangi birisin

Çeviri: Çağlar Simsoy

Bu da parodisi :)
(altyazının görünmesi için videodaki cc'ye basın.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder