Bryan Adams - Heaven



Cennet

Gençlik yıllarımızı düşünüyorum
Sadece sen ve ben vardık
Gençtik, yabaniydik ve hürdük
Şimdi hiçbir şey seni benden alamaz
Bu yolda daha önce de geçmiştik
Fakat artık bitti
Beni dönmekten bir daha kurtardın

Aşkım tüm istediğim sensin
Sen kollarımda uzanmışken
İnanmakta zorlanıyorum
Cennetteyiz
Ve aşktır tüm istediğim
Ve senin kalbinde buldum
Görmek çok zor değil
Cennetteyiz

Hayatında bir defa birini buldun
Etrafında dünyanı döndürecek
Kederlendiğinde neşelendiren
Hiçbir şey benim için anlamını değiştiremez
Daha çok söyleyebilirdim
Ama sadece benimle kal şu an
Çünkü aşkımız yolumuzu aydınlatacak

Uzun zamandır bekliyorum
Varacak bir yerleri
Peşinden gideceğim aşk için
Artık düşlerimiz gerçek oldu
İyi ve kötü zamanları aşıp
Senin yanında olacağım

Çeviri: Çağlar Simsoy

1 yorum:

  1. Tüm parçaları gibi bu da mükemmel. İşte aşkın gerçek yorumcusu Bryan Adams. Tüm şarkılarına bayılıyorum.Ayrıca tercüme içinde teşekkür ederim.

    YanıtlaSil