Can Bonomo - Love Me Back



Sev Beni Yine

Hey bebeğim bugün sev beni yine
Gemim asla batmasın gideyim ötelere
Ah bebeğim öldürme beni
Bana gereken tüm aşkı ver de gideyim
Ben yalnız bir denizciyim, gecelerce içerim
Gemim umuttan yapılma, senin hazineni arar

Gemime bin istiyorum bebek, seni uçuracağım
Beni seviyorsun ve bunu biliyorsun der misin buna yalan
Sev beni sevdiğim gibi ve söyle na na na na na na na na…

Ah ah ah bize biraz ‘rock’n roll’ gerek
Bebeğim ruhumu ezme ve beni üzme

Hey bebeğim bugün sev beni yine
Gemim asla batmasın gideyim ötelere

Gemime bin istiyorum bebek, seni uçuracağım
Beni seviyorsun ve bunu biliyorsun der misin buna yalan
Sev beni sevdiğim gibi ve söyle na na na na na na na na…

Korsanlar, açık denizler, tehlikeler, toplar ve iksirler
Bir gemicinin tutkusudur, fethetmek yeni okyanuslar

Benimle birlikte söyleyin çocuklar
Nan nay, nan nan nan nay nan nan nan nay

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder