Radiohead - Creep



Sürüngen

Sen buradayken
Gözlerine bakamazdım
Sen sanki bir melek
Tenin beni ağlatan
Bir tüy gibi süzülürsün
Bir güzel dünyada
Keşke özel olsaydım
Sense olağanüstüsün

Ama ben bir sürüngenim
Ben bir ucubeyim
Burada ne bok yiyorum
Buraya ait değilim

İncitsin umurumda değil
Kontrol etmek istiyorum
Mükemmel bir beden
Mükemmel bir ruh
Yokken de seni fark etmek
Sense olağanüstüsün
Keşke özel olsaydım

Ama ben bir sürüngenim
Ben bir ucubeyim
Burada ne bok yiyorum
Buraya ait değilim

Kapının ardına koşuyor
Dışarıya koşuyor
Koşuyor, koşuyor, koşuyor

Seni mutlu eden her neyse
İstediğin her neyse
Sen olağanüstüsün
Keşke özel olsaydım

Ama ben bir sürüngenim
Ben bir ucubeyim
Burada ne bok yiyorum
Buraya ait değilim
Buraya ait değilim

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder