R.E.M. - ÜBerlin



ÜBerlin

(Fiko'ya...)

hey şimdi
ilaçlarını al
ve
hey şimdi
kahvaltını yap
hey şimdi
saçlarını tara ve işe koş

gürültü diyarı
yanılsamalar yok
toslama yok
ihlal yok
benim hayalim kaçmak

Biliyorum, biliyorum, neyi takip ediyorum biliyorum
Biliyorum, biliyorum, bu beni değiştiriyor biliyorum

Bir meteorun üstünde bir yıldızdan geçiyorum
Bir yıldızın üzerinden, bir yıldız, bir yıldız
Bütün gün boyunca bunu yapacağım
ve sonra gün geceye dönecek
Bütün gece boyunca bunu yapacağım

ah hey şimdi
metroya bin
beşten sonra istasyon değiştir
hey şimdi
unutma: değişmek seni kurtaracak

hey şimdi
bir milyar insan say
hayret verici
şehir boyunca yıldızların parlak ışıklarını izle

Biliyorum, biliyorum, neyi takip ediyorum biliyorum
Biliyorum, biliyorum, bu beni değiştiriyor biliyorum

Bir meteorun üstünde bir yıldızdan geçiyorum
Bir yıldızın üzerinden, bir yıldız, bir yıldız
Bütün gün boyunca bunu yapacağım
ve sonra gün geceye dönecek
Bütün gece boyunca bunu yapacağım

yani tekrarlamak istemem
tamamlanmış değilim
hiçbir zaman deha olmadım

yani hey adamım
bir şeyler söyle
bir yerlere mi koşturuyorsun?
bu gece benimle gitmek ister misin?

Biliyorum, biliyorum, bu beni değiştiriyor biliyorum
yeryüzünü hissetmek için sokaklarda yürüyelim
ÜBerlin’i takipteyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder