The Cure - Boys Don't Cry



Erkekler Ağlamaz

Üzgünüm diyecektim
Fikrini değiştirecek sandım
O kadar çok söylediğim
İnsafsızcaydı

Gülmeye çalıştım buna
Yalanlarla örtmeye
Kahkahalarla gülmeye
Gözümdeki yaşları gizleyerek
Çünkü erkekler ağlamaz
Erkekler ağlamaz

Ayaklarına serilecektim
Affet dilenecektim
Yalvaracaktım
Ama biliyorum artık çok geç
Artık yapabileceğim bir şey yok

Gülmeye çalıştım buna
Yalanlarla örtmeye
Kahkahalarla gülmeye
Gözümdeki yaşları gizleyerek
Çünkü erkekler ağlamaz

Seni sevdiğimi söyleyecektim
Bu kalmanı sağlar sandım
Ama biliyorum faydasız
Zaten çoktan gittin

Yanlış hüküm hakkım doldu
Çok uzağa iteledim seni
Garantiye almak için seni
Bana daha çok ihtiyacın var sandım

Artık daha fazla yapacağım yok
Yeniden yanıma döndürecek
Ama gülmeyi sürdürebilirim
Gözyaşlarımı gizleyerek
Çünkü erkekler ağlamaz
Erkekler ağlamaz
Erkekler ağlamaz

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder