Sinéad O'Connor - Nothing Compares To You



Hiçbir Şey Senle Kıyaslanamaz

On beş gün yedi saat oldu
Aşkını alıp gideli
Her gece dışarı çıkıyorum, bütün gece uyuyorum
Aşkını alıp gideli
Sen gittiğinden beri ne istersem onu yapabilirim
Kim olursa seçtiğim, görebilirim
Lüks bir restoranda yemek yiyebilirim ama hiç
Dedim ya hiçbir şey hüznümü gidermiyor

Çünkü hiçbir şey
senle kıyaslanamaz

Sensiz burada öyle yalnızım ki
Şarkısı olmayan bir kuş gibi
Hiçbir şey durduramaz
Düşen yaşları gözümdeki
Söyle aşkın, nerede yanlış yaptık
Kollarıma alabilirim çevremde
gördüğüm herhangi birini
Ama onlar sadece seni hatırlatıyorlar
Bir doktora gittim, tahmin et ne dedi
Tahmin et ne dedi
“Ne yaptığın önemli değil,
eğelenmeye çalışsan iyi olur”
Ama o aptalın teki

Çünkü hiçbir şey
senle kıyaslanamaz

Arka bahçeye ektiğin tüm çiçekler
Sen gittikten sonra öldü
Biliyorum bebeğim senle yaşamak bazen zor
Ama bir kez daha denemek istiyorum

Çünkü hiçbir şey
senle kıyaslanamaz

Çeviri: Çağlar Simsoy

3 yorum:

  1. çok güzel yorumlu çeviri olmuş eline sağlık Çağlar,

    YanıtlaSil
  2. Emege saglik guzel sarki guzel insan sinead o connor

    YanıtlaSil