Incubus - Love Hurts



Aşk Acıtır

Bu gece içeriz gençliğe
ve çabuk tutunmaya gerçeğe
(Çocukken sahip olduklarımı
kaybetmek istemiyorum)
Kalbim hala atmakta
Ama aşk artık cesarettir
(L.A.’de soğuk bir gün gibi olağan)
Yalnızken bazen, sorarım
Acaba bir sihir altında mıyım
Gerçeği görmememi sağlayan

Aşk acıtır
Ama bazen iyi bir acıdır
Ve yaşadığımı hissettirir
Aşk şarkı söyler
Kötü şeyleri aştığında
Yüreği vardır ve beni sınar
Çünkü aşksız yaşayamam

Zincirlendim ve horlandım
Çıplak kaldım ve suçlandım
(Yüzeye çıkmalı mıyım
bu bir adamlık denizaltı)
Sadece gerçeği istiyorum
Haydi bu gece gençliğe içelim
(Çocukken sahip olduklarımı
asla kaybetmeyeceğim)
Yalnızken bazen, sorarım
Acaba bir sihir altında mıyım
Gerçeği görmememi sağlayan

Aşk acıtır
Ama bazen iyi bir acıdır
Ve yaşadığımı hissettirir
Aşk şarkı söyler
Kötü şeyleri aştığında
Yüreği vardır ve beni sınar
Çünkü aşksız yaşayamam

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder