Daniel Bedingfield - Secret Fear

Secret Fear by Daniel Bedingfield on Grooveshark

Gizli Korku

Bir gizli korkum var
Seni hep seveceğim
Belki ömrümce
Burada sır yok
Belki seni hala sevdiğim
Belki ömrümce

Yalanımda korkuyorum
Yanımdaki kadın
Karım diye anacağım
Sonra sesini duyacağım
Beni çağıran kalbini
Belki ömrümce
Ömrümce
Ömrümce

Karanlık alevim
Gündüzümün ışığı
Karanlık alevim
Nasıl yaparım, nasıl ederim
Nereden bilirim?
Karanlık alevim
Hedeften yoksun
Karanlık alevim
Nasıl yaparım, nasıl ederim
Seni nasıl aşabilirim?

Bir kıymık zihnimdeki
Hayal ya da yalnız bir kalp

Hilenin kurbanı mıyım
ya da kadının parçasının
Ben ölmek üzereyken
Açılmış kollarıma yanaşan
Biliyorum bulacağım
Korkularımı içerecek
Zihnime işkence eden
İşkenceleri dindirecek

Karanlık alevim
Gündüzümün ışığı
Karanlık alevim
Nasıl yaparım, nasıl ederim
Nereden bilirim?
Karanlık alevim
Hedeften yoksun
Karanlık alevim
Nasıl yaparım, nasıl ederim
Seni nasıl aşabilirim?

Sensiz yemek yiyemiyorum
Sensiz rüya göremiyorum
Sensiz yüzemiyorum
Sensiz göremiyorum
Sensiz yaşayamıyorum
Sensiz uyuyamıyorum
Sensiz soluk alamıyorum
Sensiz olamıyorum

Karanlık alevim
Gündüzümün ışığı
Karanlık alevim
Nasıl yaparım, nasıl ederim
Nereden bilirim?
Karanlık alevim
Hedeften yoksun
Karanlık alevim
Nasıl yaparım, nasıl ederim
Seni nasıl aşabilirim?

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder