Lady Gaga - Paparazzi



Paparazzi


Biz kalabalığız
Ortaya çıkanlarız
Doğru yerde flaşım
Bir resmin lazım
Ne büyüleyici
Ne harika oluruz

Deri ve kot
Görkemli garaj
Emin değilim ne demek
Bizim bu foto’muzun
Bir ederi yok ama
Şu flaşlara hazır ol
Çünkü biliyorsun bebek ben-

Senin en büyük hayranınım
Beni sevene dek izleyeceğim seni
Papa-paparazzi
Bebeğim senden başka süper-star yok
Biliyorsun bebeğim olacağım senin-
Papa-paparazzin

Söz, nazik olacağım
Ama bu oğlan benim olana
kadar durmayacağım
Bebeğim ünlü olacaksın
Beni sevene kadar takip edeceğim seni
Papa-paparazzi

Şovunda senin kulis kızın olacağım
Kadife ipler ve çalgılar
Biliyorsun setler arasında parlayacağım
Sürmeler ve sigaralar

Gölge tutuştu,
Kirpiklerim kuru,
mor gözyaşlarıyla ağlarım
Bir ederi yok
Seni sevmenin
Çünkü biliyorsun bebek ben-

Senin en büyük hayranınım
Beni sevene dek izleyeceğim seni
Papa-paparazzi
Bebeğim senden başka süper-star yok
Biliyorsun bebeğim olacağım senin-
Papa-paparazzin

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder