Aerosmith - I Don't Wanna Miss A Thing



Bir Şey Kaçırmak İstemiyorum

Sadece soluğunu duymak için uyanık kalabilirim
Sen uyurken gülümsemeni seyrederim
Sen uzaklardanken ve rüyadayken
Bu tatlı teslimiyetle bütün ömrümü geçirebilirim
Şu anın içinde kaybolup gidebilirim
Her dakikam senle bitmiş
Bir dakika hazinemmiş

Gözümü yummak istemiyorum
Uykuya dalmak istemiyorum
Çünkü seni özleyebilirim
Ve bir anı bile ıskalamak istemem
Çünkü içinde senin olduğun
En tatlı rüyada bile olsa
Seni özlemeye devam ederim
Ve bir anı bile ıskalamak istemem

Yanına uzanıyorum
Kalp atışlarını hissediyorum
Ve rüyanı merak ediyorum
Gördüğün ben miyim acaba
Sonra gözlerinden öpüyorum
Birlikteyiz diye Tanrı’ya şükrediyorum
ve sadece senle olmak istiyorum
Şu an daima, daima ve sonsuza dek

Gözümü yummak istemiyorum
Uykuya dalmak istemiyorum
Çünkü seni özleyebilirim
Ve bir anı bile ıskalamak istemem
Çünkü içinde senin olduğun
En tatlı rüyada bile olsa
Seni özlemeye devam ederim
Ve bir anı bile ıskalamak istemem

Bir gülüşünü kaçırmak
Bir öpüşünü kaçırmak istemiyorum
Sadece senle olmak istiyorum
Burada, şu an olduğu gibi
Sadece yakın olmak istiyorum
Kalbini hisset benimkine yakın
ve bu an, burada kal
Geri kalan tüm zamanlarda da…

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder