Pet Shop Boys - Rent



Kiralık

Beni giydirdin, senin kuklanım
Bir şeyler aldın, sevdiğim
Yiyecek getirdin, gereksindiğim
Bana aşk verdin, beslediğim

İkimiz sempatiyle bakıyoruz
Gördüğümüz her şeye
Hiçbir şey istemiyorum, kolay
Ne lazımsa alıyorsun

Ama umutlarıma, rüyalarıma bak
Harcamış olduğumuz paraya
Seni seviyorum, ücretimi ödedin
Seni seviyorum, ücretimi ödedin

Söylentiye göre akşam telefon ettin
ve bana havyar getirdin
Broadway’ın dışında bir restorana götürdün
Kim olduğunu söylemek için

Biz asla tartışmayız, hesap etmeyiz
Harcadığımız paraya bakmayız
Seni seviyorum, ücretimi ödedin
Seni seviyorum, ücretimi ödedin

Senin kuklanım
Bunu seviyorum

Birbirimize sempatiyle bakıyoruz
Bazen kendimizden geçiyoruz
Kelimeler daha az para demek
Sen yanımda uzanmışken

Ama umutlarıma, rüyalarıma bak
Harcamış olduğumuz paraya
Seni seviyorum, ücretimi ödedin
Seni seviyorum, ücretimi ödedin

Çeviri: Çağlar Simsoy

1 yorum:

  1. çok iyi bir paylaşım olmuş emeğinize sağlık

    YanıtlaSil