Jem - I Always Knew



Hep Biliyordum

Hep biliyordum, bir gün burada olacağımı
Ama ipte bir kukla olamazdım
Kavga ettim çokça nakavt oldum
Ama baştan başladım, kabullenmedim
Ve artık nasıl işler bilirim
Fazla iyiysen, kaybedersin

Bunu en üste yazacağım,
izin ver göstereyim
Eğer katılaşmam gerekirse
bunu da yapacağım
Ama beni canavara dönüştürme
yoksa kesinlikle kafayı çizersin
Değildir kaltağa dönüşmek
müziği içinde hissetmek

Galler’de bir bankı hatırla
İki çocuğun beni alaya aldığı yeri
Onlara bakarken
bir gün göstereceğim size
dedim içimden
Ama dövüşmedim, kalkmadım
Ve bu kız zor yolu öğrendi
Fazla iyiysen, kaybedersin

Bunu en üste yazacağım,
izin ver göstereyim
Eğer katılaşmam gerekirse
bunu da yapacağım
Ama beni canavara dönüştürme
yoksa kesinlikle kafayı çizersin
Değildir kaltağa dönüşmek
müziği içinde hissetmek

İyice anlaşılır yapacağım
Hiçbir yere gitmiyorum
Müzik olduğu sürece
Burada olacağım, burada

Bunu en üste yazacağım,
izin ver göstereyim
Eğer katılaşmam gerekirse
bunu da yapacağım
Sana pahalıya ödettim bebeğim
belki bunu anlayamadın
Fırsat bulursam göstereceğim
daha beterini de yaparım

Çeviri: Çağlar Simsoy

1 yorum:

  1. Çook Güzel bi şarkı. DownDownaxxramas

    YanıtlaSil