Paul McCartney & Michael Jackson - Say Say Say



Söyle Söyle Söyle

Söyle söyle söyle
Ne istediğini
Ama oyun oynama
Sana hastalığımla
Al al al
Ne istiyorsan
Ama beni bırakma
Yönsüz, ortalıkta

Yalnız başıma
Evde oturmuş, telefon başında
Seni bekliyorum bebeğim
Sanki yıllar geçiyor
Duyup da nasıl durabiliyorsun
Sana yalvarışlarımı
Biliyorsun ağlıyorum
Aah aah aah aah aah

(Şimdi) Git git git
Nereye istersen
Ama beni bırakma
Burada daima
Sen sen sen uzağımda
Hoşcakal kızım,
seni asla görmem

Ne yapabilirim, kızım
Seni aşabilmek için
Çünkü seviyorum bebeğim
Burada durup
Gözyaşlarımla kutsuyorum
Bebeğim yıllar geçiyor
Biliyorsun ağlıyorum
Ah ah ah ah

Asla mutsuz olmayacaksın
Tek gözyaşı bile dökmeyeceksin
‘Aşkın gerçek değil’ diyorsun
Sadece yüzüme bak
Bu yaşlar kurumuyor

Sen sen sen
Asla demedin
Benim için teksin
Kim gerçekten sever
Her gün dua eder
Bebeğim göreceksin
Sen de benim gibi

Ne yapabilirim, kızım
Seni aşabilmek için
Çünkü seviyorum bebeğim
Burada durup
Gözyaşlarımla kutsuyorum
Bebeğim yıllar geçiyor
Biliyorsun ağlıyorum
Ah ah ah ah

Söyle söyle söyle

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder