Kim Wilde - You Keep Me Hangin' On



Oyalayıp Duruyorsun

Niçin rahat bırakmıyorsun beni
Niçin hayatımdan çıkmıyorsun
Gerçekten sevmiyorsun
Sadece oyalayıp duruyorsun

Niçin hala peşimden geliyorsun
Kalbimle oynuyorsun
Niçin hayatımdan çıkmıyorsun
ve yeni bir başlangıç yaptırmıyorsun
Bırak senden geçeyim
Böylece sen de benden geçersin

Diyorsun ki ayrılmamıza rağmen
Arkadaş olarak kalabilirsin
Ama nasıl arkadaş kalabiliriz
Kalbimi tekrar kırdığını görürken

Çık, çık hayatımdan
Bırak geceleri uyuyayım
Gerçekten sevmiyorsun
Sadece oyalayıp duruyorsun

Hala beni umursadığını söylüyorsun
Ama kalbin ve ruhun özgürlük istiyor
Ve şimdi özgürlüğe sahip oldun
Hala bana tutunmak istiyorsun
Beni kendin için istemiyorsun
Bırak da başka birini bulayım

Neden erkekçe davranıp beni bırakmıyorsun
Bana dair hiçbir şey umursamıyorsun
Beni kullanıyorsun, taciz ediyorsun
Çık, çık hayatımdan
Bırak geceleri uyuyayım
Gerçekten sevmiyorsun
Sadece oyalayıp duruyorsun

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder