The Shins - It's Only Life



Sadece Hayat

Dünyada öldün, doğanın düzenince bir köşeye atıldın
Baş döndürücü kalabalığı aşmasını isterdin hayatın
Ama bütün dişlilerin gıcırdarken dümeni nasıl tutacaksın

Saatlerdir konuşuyorsun
Zaman bütün kaleleri denize yığar diyorsun
Ve şimdi içinde bu kaygıyı duyuyorsun

Sanırım bu sadece hayat, sadece doğal olan
Tavşan deliğinden inerken harcadığımız küçücük an
Sana öğretilen şeyler, sana uğramak için sıraya girmişler
Sen yine kendini duvara karşı buldun
Telefonda seni arıyorum, açmayacak mısın?

Senin yürüdüğün yola koyuldum
Öyle karanlık ve yalnız olması şart değil
Biraz zaman alacak ama bir çıkış bulacağız
ve yine dönüp duracağız

Öyle cesurdun ki bir zamanlar
Tümüne varıp kucağımda ağlamadan önce
Bunca uzağa gideceğimi düşünmeden

Ama gerçekten çıkıp gideceğimi düşündün mü
Gelecek çağırmakta ve cevap vereceğim ona
Tekerler dönmekte, itibar etmedim zehrine
ve biliyorum bu seni üzmekte
Paraşütünü aç, bir şeyler bu düşüşü durdurmalı

Senin yürüdüğün yola koyuldum
Öyle karanlık ve yalnız olması şart değil
Biraz zaman alacak ama bir çıkış bulacağız
ve yine dönüp duracağız

Çeviri: Çağlar Simsoy

1 yorum:

  1. Hiç bir sitede bulamadım ama burada buldum teşekkürler

    YanıtlaSil