Ellie Goulding - Lights



Işıklar

Bir yolum vardı sahip olduklarımı kaybederken
Bir kalbim vardı ama kraliçe devriliverdi
Ve şimdi uyumuyorum karanlığı yenmek çok zor
Ve kendimi zorlayacak gücü bulamıyorum

Bana ışıkları gösterdin ki taşlaşmadım
Sen aydınlattığında ben yalnızdım
Ve böylece kendime söyledim güçlü olacağım
Ve gittiklerinde rüyadaydım

Çünkü beni yuvaya çağırıyor çağırıyorlar
Çağırıyor, çağırıyor, çağırıyorlar
Bana ışıkları gösterdin ki taşlaşmadım
Sen aydınlattığında ben yalnızdım

Yuva

Gürültüler, kafamın içinde oynuyorum
Tenime dokunuyor ve hala soluk aldığımı umuyorum
Ve galiba döneceği kız ve erkek kardeşimin uyuduğu
Kilitli, kendimi güvende hissettiğim yegane yere

Bana ışıkları gösterdin ki taşlaşmadım
Sen aydınlattığında ben yalnızdım
Ve böylece kendime söyledim güçlü olacağım
Ve gittiklerinde rüyadaydım

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder