Meat Loaf - I'd Do Anything For Love (But I Won't Do That)



Aşk İçin Her Şeyi Yaparım
(Ama Bunu Yapmayacağım)



Ve aşk için her şeyi yaparım
Cehenneme dalıp çıkarım
Aşk için her şeyi yaparım
Gerçek şu ki sana asla yalan söylemem
Şu an ne hissettiğini asla unutmayacağım
Hayır imkansız
Ve aşk için her şeyi yapabilirim,
ama bunu yapmayacağım
Hayır, yapmayacağım

Aşk için her şeyi
Ah, aşk için her şeyi yaparım
ama bunu yapmayacağım
Hayır, bunu yapmayacağım

Kimi günler kolay gelmez
Kimi günlerse zor
Kimi günler hiç gelmez, bunlar sona ermeyecek günler
Kimi geceler ateş solursun
Kimi gecelerse buz kesersin
Kimi günler hiç görmediğim ve görmeyeceğim gibisin

Belki deliyim, belki de bu delilik ve doğru
Biliyorum beni sen kurtarabilirsin
Başkası değil, sadece sen

Gezegenler devindikçe
Yıldızlar yandıkça
Rüyalarım gerçekliğince
Buna inan, yaparım

Aşk için her şeyi
Son sahneye kadar oradayım
Aşk için her şeyi yaparım,
Yemin edecek ve sözümü mühürleyeceğim
Ama bu gece tüm yollardan geçmezsek
Kendimi asla affetmeyeceğim
Ah aşk için her şeyi yaparım
Ah aşk için her şeyi yaparım, ama bunu yapamam
Hayır, bunu yapamam

Aşk için her şeyi yaparım
Düşlediğin ne varsa ama bunu yapmam
Aşk için her şeyi yaparım
Düşlediğin ne varsa ama bunu yapmam

Bazı günler sessizliğe dua ederim
Bazı günler ruha
Bazı günler sadece seksin, davulların ve rock’n’roll’un tanrısına
Bazı geceler duygularımı yitiririm
Bazı günler kontrolümü
Bazı günler her şeyi, izlediğimde dans eden seni ve gök gürültüsünü

Belki yalnızım, sahip olduğum tek vasfım
Sahip olduğumsa tutabileceğim sözüm

Tekerler döndükçe
Ateşler yandıkça
Duaların gerçek oldukça
Buna inan, yaparım

Aşk için her şeyi
Son sahneye kadar oradayım
Aşk için her şeyi yaparım ve asla geri dönüşü yok
Senle olmaktan daha iyisini yapamayacağım
‘Hoşça kal, hoşça kal’
Ah aşk için her şeyi yaparım
Ah aşk için her şeyi yaparım, ama bunu yapmayacağım
Hayır, bunu demeyeceğim

Aşk için her şeyi yaparım
Düşlediğin ne varsa ama bunu yapmayacağım
Aşk için her şeyi yaparım
Düşlediğin ne varsa ama bunu yapmayacağım

Ömrümün her gecesi
düşünü kurmaktan vazgeçmeyeceğim, asla
Aşk için her şeyi yaparım
Ah, aşk için her şeyi yaparım
Aşk için her şeyi yaparım, ama bunu yapmayacağım
Hayır, bunu yapmayacağım

Kız:
Beni ayağa mı kaldıracaksın
Düşmeme yardım mı edeceksin
Beni bu kahrolası kasabadan çıkarıp
Her şeyi daha kolaylaştıracak mısın

Erkek:
Yapabilirim
Yapabilirim

Kız:
Beni kutsalmışım gibi tutacak, sıkıca saracak mısın
Hayatımı renklendirebilir misin, bıktım bu siyah-beyazdan
Her şeyi daha kolaylaştırabilir misin

Erkek:
Yapabilirim
Ah evet, yapabilirim

Kız:
Kendi ellerinle bana birkaç sihir gösterebilir misin
Kum taneleriyle bir zümrüt şehir kurabilir misin
Bana evim sayabileceğim bir yer verebilir misin

Erkek:
Yapabilirim
Yapabilirim

Düşlerimin her birini gerçekleştirecek misin
Cehennemde bana kutsal su yağdıracak mısın
Beni hiç bilmediğim yerlere götürecek misin

Erkek:
Bunu yapabilirim
Ah evet, bunu yapabilirim

Bir süre sonra her şeyi unutacaksın
Bir perde arasıydı ve bir gecesi kaçamağı
Ve sen de yola devam etmenin
vaktinin geldiğini anlayacaksın

Erkek:
Bunu yapmayacağım
Bunu yapmayacağım

Kız:
Beni saran bu toprakları bilirim
Her şeyi toza dönüştüren ve içine çeken
Er ya da geç sen de önüne gelenle yatacaksın

Erkek:
Bunu yapmayacağım
Hayır, bunu yapmayacağım

Aşk için her şeyi
Ah, aşk için her şeyi yaparım
ama bunu yapmayacağım
Hayır, bunu yapmayacağım

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder